Dag 13 - Favoritfotobloggar

Vardagligt / Permalink / 0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon tar helt fantastiska foton, mycket vardagsfoto, men också en del annat. En skön blogg med snygga foton och det uppskattar jag!
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
Tar otroliga bilder på många olika saker, men mest vänner och andra personer. Jag hittade hit för någon vecka sen via hennes instagram som jag följt ett tag och tycker mycket om.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har följt henne nu i något år, och jag bara älskar hennes modellbilder! Men egentligen så älskar jag hennes andra bilder ännu mer. Hon gillar London precis som jag och är där nu och fotograferar till en uppgift i skolan, längtar så efter att få se bilderna därifrån!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Har jag också följt i något år. Hennes bilder är alltid ljusa och fina, med underbara färger. Trots att jag följt henne länge vet jag inte riktigt vem hon är, och det är en sån sak jag tycker om.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En av mina absoluta favoriter, och jag skrev lite om henne igår och dedikerade ett helt inlägg åt henne för någon vecka sen som ni hittar här. En av mina stora inspirationskällor som tar helt otroliga bilder och gjorde det redan för några år sedan.
Till top