En lista om foto

Vardagligt / Permalink / 1

Jag hittade den här hos Ainaphoto, och tänkte att den här listan är rätt intressant. Så jag tänker mig nu att jag skriver alla dessa inlägg nu idag och så publiceras ett om dagen från och med imorgon, prick klockan tolv på dagen, vad tror ni om det?

 

Dag 1 - Mitt fotointresse
Dag 2 - Mina egenfotade favoriter
Dag 3 - Tre viktiga saker inom foto
Dag 4 - Favorit i kamerväskan
Dag 5 - Favoritmotiv
Dag 6 - Före + Efter redigering
Dag 7 - Favoritfotoplats
Dag 8 - Hur jag har redigerat en bild
Dag 9 - Då till nu, utveckling
Dag 10 - Drömutrustning
Dag 11 - Framtidsdrömmar inom foto
Dag 12 - Inspirationsbilder
Dag 13 - Favoritfotobloggar
Dag 14 - Det bästa med fotografering
Dag 15 - Hur jag tycker att en fotoblogg bör vara
Dag 16 - Favorittyp av bilder

 

#1 - - Matilda:

Spännande!

Svar: Ja, jag kände att det inte var tråkigt och vet att nästa vecka är jag borta varje dag mellan åtta och typ sju på kvällen, så några tidsinställda inlägg är alltid kul!
Beatrice Hallberg

Till top