Jävla skit då!

Dumheter / Permalink / 7
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vaknade idag av att någon trycker in post genom brevinkastet. Inget ovanligt direkt, men det kommer rejält med post. Och så på slutet så hör jag hur personen på andra sidan dörren försöker trycka igenom något som helt uppenbart inte ska tryckas igenom och att personen borde ringa på dörren istället. Men nej, när jag går ut och tittar, helt nyvaken, så ser jag det här. Det är inte första gången, och det går inte att reklamera på Posten eftersom det inte har varken kolli-ID eller brev-ID. Däremot skickade jag en synpunkt, ett rätt rejält, argt klagomål, och jag har bilderna.
Tyvärr fungerar inte prenumerationssidan för Elle just nu, men jag får ta det sen.
 
Är det någon som vet något mer man kan göra såhär i efterhand? Jag skulle föredra att på något sätt få en ny tidning som inte är så trasig att första sidan är helt knycklig och halvt avriven.
#1 - - Alma:

Tråkigt för dig!

Svar: Ja, men inte bara det, sånt här ska inte ens kunna hända. Om personen som delar ut posten märker att det som ska in genom inkastet inte får plats så måste de ringa på dörren. Vilket inte hände, inte heller öppnade de inkastet såpass att det gick ner, fast det går. Vilket helt enkelt inte är okej. Alls.
Beatrice Hallberg

#2 - - Anonym:

Den måste inte plinga på, men den kan lämna en avi istället så att du får hämta ut det på närmstaste postombud. Jobbar på posten så jag vet. Vänd dig däremot till t ex aller, logga in på din prenumationssida där och klicka i att du vill ha ett nytt nummer. Du gör det på sidan där du ser dina prenumerationer o sen då klickar på ELLE. Hoppas det löser sig om det inte redan gjort det! :)

Svar: Tack för infon, den kändes bra att ha koll på! Nej, prenumerationssidan låg nere den dagen, så jag ska fixa det nu om en liten stund. :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Ida Gustafsson Photography:

sv: åh tacktacktack!

#4 - - Linn Bank:

näääe vad keligt att den blir så :((((

sv: haha, den burgaren var riktigt god!!

#5 - - Sandra Leone:

Åh nej vad onödigt! Lite mer varsamma borde de ju kunna vara. Hoppas att det löser sig. Det är för övrigt ett alldeles fantastiskt nummer av Elle!

Svar: Ja, det har hänt förr också, men inte såhär illa, ska se om prenumerationssidan ligger uppe igen! Åh, så jag har något att se fram emot då?
Beatrice Hallberg

#6 - - Ellen:

Hej!

Det finns en nystartad bloppis på tumblr, som syftar till att vem som helst får lägga ut grejer. På så vis växer kundkretsen och det blir lättare att få sitt egna plagg sålt. Kika gärna in den på http://paltor.tumblr.com och se om du hittar något du gillar, eller hör av dig om du själv vill contributa med ett plagg!

Kram!

#7 - - MY VESTLUND ' :

nej vad tråkigt!

Svar: Ja, det är verkligen jättesynd, men Posten har iaf kontaktat mig och det verkar lösa sig!
Beatrice Hallberg

Till top