Fortfarande sjuk

Jag & Vi / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har lyckats dra på mig en rätt rejäl dos med körtelfeber, och därav blir uppdateringen inte vad den varit. Jag har inte ork att göra särskilt mycket alls, och ligger mest hemma i soffan och läser, dricker mängder med juice, saft och vatten, och försöker trycka ner mat genom halsen som gör förfärligt ont.
Jag har spenderat den senaste veckan med att läsa om Harry Potter-böckerna ytterligare en gång (jag räknar med att ha läst de fyra första minst 12 gånger vid det här laget, en gång om året ungefär sen jag var sju), och nu har jag läst ut den sjunde och sista för bara någon timme sen.
Jag har alltså inte varken haft ork eller lust att göra något annat än att läsa, och det är därför det enda jag har gjort. Dator har inte intresserat mig, men jag antar att jag kommer sitta lite mer här i max ett par dagar innan jag ger mig ut och trotsar sjukdomen lite.
Om inte annat, så för att Wheels and Wings, eller om det nu är omvänd ordning på orden, kommer till Falkenberg och de ska köra en massa bilar runt vårat kvarter av någon ytterst fånig anledning eftersom vi inte ens bor i stan. Dessutom verkar här vara någon stor fotbollsmatch på lördag, så jag ska helt enkelt försöka stanna inomhus eller ta mig så långt bort härifrån som det bara går.
 
Jag ska försöka uppdatera lite mer, men inte ens Instagram får veta något, eftersom jag inte tycker det är intressant med tabletter, termometrar, juice och glass om och om och om igen ungefär.
#1 - - Sara:

Krya på dig, hoppas du blir helt frisk! Så vackra bilder.

Svar: Åh, tack så mycket! Blir så glad att folk tycker så!
Beatrice Hallberg

#2 - - ☂ millan ☂:

så himla trist!! krya på dig! <3

Svar: Åh, tack! <3
Beatrice Hallberg

Till top