Berlin genom Instagram

Berlin 2013 / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Berlin är vackert och helt otroligt, och imorgon åker vi tyvärr hem igen. Jag hade gärna stannat längre. Visserligen finns det några jag saknar extremt mycket där hemma (Eric), men det här är en stad som verkligen lever för mig, jag tycker väldigt mycket om den! Får helt enkelt åka tillbaka hit så snart som möjligt igen!
#1 - - Sandra Leone:

Åh så vackert med Berlin. Jag drömmer om att få åka dit snarast!

Svar: Ja, det är en helt otroligt vacker stad! Gör det! Boka ett rum i en lägenhet bara, jättebilligt, och sen så är det bara att resa hit! Tror vi lagt ut runt 4000 på resan, och när vi åker hem imorgon, så har vi varit här en hel vecka!
Beatrice Hallberg

#2 - - ellen:

åh, berlin så himla fint <3

Svar: Ja, ville helst inte åka därifrån och vill gärna tillbaka igen!
Beatrice Hallberg

Till top