Det bästa jag har

Vardagligt / Permalink / 4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är såklart mina vänner. De bästa man kan ha, glada, får en på bra humör, kramas, skrattar med en, kan trösta när man mår dåligt och ställer alltid upp. Nu kan jag inte säga att det här är alla, långt ifrån, men det här är de bra bilderna jag vill visa upp.

Självklart har jag även en del eh, som man sa som yngre, "utpressningsmaterial" på de flesta av dem, framförallt ett par av dem. Många fula miner, knäppa bilder och liknande som jag tvivlar på att jag skulle bli förlåten om jag la upp här, så jag låter helt enkelt bli tills vidare.
#1 - - isola:

vilka fina bilder:)

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - rebecca:

svar: åh, tack så mycket! Du är så snäll. Du missade verkligen någonting. Bästa festivalen.

Svar: Du är så bra, det är bara så. Ja, jag hade verkligen velat vara där, så många bra band, verkade vara supergod mat, allting liksom. Stämningen.
Beatrice Hallberg

#3 - - Sandra Leone:

vänner är verkligen allt!

Svar: Ja, de är verkligen superviktiga!
Beatrice Hallberg

#4 - - stina nero:

Tjena bea! Vad kul att hitta sig själv här, du har en fin blogg! O du är en fin vän. Glad påsk!! Stina

Svar: Nej men tjena Stina! Men tackar så mycket, vi får träffas snart tycker jag. GLAD PÅSK!!
Beatrice Hallberg

Till top