Eftermiddag

Vardagligt / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blåser riktigt kallt ute, och trots att snön mer eller mindre smält bort igen, så känns det verkligen inte som vår. Alla varnar för snöstorm och jag är helt enkelt inte alls peppad på varken storm eller mer snö. Jag vill ha vår, nya Converse och bortsopat grus från vägarna. Solstrålar och påsklov och värme och Sceniska-vecka. Sommarlov, Student, Berlinresa och sommarjobb.
 
Allt det känns ganska avlägset, så jag har gjort en kopp varm choklad som ska fyllas på om en stund och sitter och bläddrar i Elle som kom hem i brevlådan idag.
#1 - - Klara-Sofia:

fick också min elle idag :)))

Svar: Det är en av de bästa dagarna i månaden, när man får sin Elle i brevlådan :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Kajsa:

Ja, våren känns verkligen avlägsen. Idag snöade det här :(

Svar: Ja, jag väntar på snön här också :( Alla medier säger snöstorm hela veckan :(
Beatrice Hallberg

Till top