Enter the Circus #1

Vardagligt / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är de alltså, några av mina bilder från Enter the Circus. Mina kära klasskompisar som verkligen har kämpat. Koreograferat, övat, lärt ettorna och tvåorna, och till slut haft fyra föreställningar för skolor och allmänhet. Så sjukt bra var de!
 
Några danser är Projektarbeten, några är koreograferade av mina klasskompisar tillsammans och några är koreograferade av våra två danslärare, och allting är verkligen ååh! Kan inte beskriva hur stolt jag är över dem.
#1 - - Louise:

Du får gärna lägga över bilderna på ett usb som jag kan lägga över på min dator :)

Svar: Yesbox! Kan jag fixa tills måndag :) Det kommer ju några fler bilder, men först imorgon :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Alice:

Säger samma som Louise :) det vore supersnällt! :D

Svar: Det är ju självklart att ni får bilderna ni vill ha! Jag lägger över alla de redigerade bilderna, så får ni välja vilka ni vill ha själva :)
Beatrice Hallberg

Till top