Frida Vega Salomonsson

Tips & Guider / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min bästa inspirationskälla någonsin är Fridas blogg med arkiv. Här ovan några bilder jag känt mig tvungen att spara för att de är så fantastiska. Det bästa med Fridas bilder är att man verkligen ser att det är hennes bilder man tittar på.
Att hon sen är grymt cool, har snygga kläder och bloggar om viktiga, roliga, vackra och intressanta saker gör inte direkt saken sämre. Hon fotar, ställer ut, jobbar med Visuals på Berns nattklubb, och så mycket, mycket mer! Man kan knappt tro att hon bara är en månad äldre än mig, hennes liv skiljer sig verkligen något otroligt från mitt.
 
Jag tycker ni ska gå in och titta på hennes blogg, och se fler av hennes fantastiska fotografier, och roliga, fina, smarta och bra filmer! Gör det här.
#1 - - Beata:

Gillar också hennes blogg! Hon går i min skola :)

Svar: Åh, hon är... fantastisk. Önskar jag också bodde i Stockholm, men man får göra det bästa av västkusten istället!
Beatrice Hallberg

#2 - - frida vega s:

gullig du är! <333

Svar: Åh, men det är ju bara precis vad jag tycker! <3
Beatrice Hallberg

Till top