Några låtar

Minnen / Permalink / 3
 
Liz Phair - Fire Up The Batmobile
 
 
 
 
Lambretta - Bimbo
Minns någon den här från när man var liten? Tror jag lyssnade på den som mest när den var ny runt 2000.
 
 
 
Deas Vail - The things You Were
 
 
 
Här har ni några bra låtar, nya som gamla. Några jag lyssnat på länge och älskat i många år, och någon ganska nyupptäckt. Vad tycker ni om dem?
#1 - - rebecca:

svar: åh tack så mycket. ja, det är ju redan vår där.

#2 - - Sandra Leone:

Åh så fint med lite musiktips!

Svar: Ja, går man musik så får man ju dela med sig av det fantastiska man hittar! (Och annars också, såklart)
Beatrice Hallberg

#3 - - Matilda:

Fick världens nostalgikick av Lambretta, det var längesen jag hörde den!

Svar: Ja, jag hittade den igen 2009, och sen dess har jag varit såld på den igen!
Beatrice Hallberg

Till top