När det gror

Vardagligt / Permalink / 3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har det börjat gro i två krukor. Det ena är något ört (jag vet ärligt talat inte vilken, det är en chans på fyra olika), och i den större krukan är det Aster som är en blomma som jag hoppas trivs på balkongen i sommar.
 
Jag är ändå rätt nöjd med det här, det är första gången jag sår något själv, efter de där gångerna i skolan på låg- och mellanstadiet, och det växer? Visst, örterna jag sått hade jag gärna sett bättre resultat på, för två av dem är gräslök och de andra två är en chansning på vad det blir för något. Jag hoppas på timjan, men blir det inte så så kommer jag gå och köpa timjan-fröer också, för det måste vara min favorit-ört alla gånger.
#1 - - rebecca:

svar: åh, du är för snäll. tack så mycket!

Svar: De är underbara, känner för att skriva ut och sätta upp på väggen!
Beatrice Hallberg

#2 - - Y A S M I N E:

Fina!

Svar: Tack!
Beatrice Hallberg

#3 - - Malin Aurora:

Åh så fint!

Svar: Åh, tack!
Beatrice Hallberg

Till top