Röda Låga Converse

Vardagligt / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har ju inte så mycket att visa nu, skolan tar otroligt mycket tid och allt jag hinner med att göra tar jag inte alltid kort på. Jag försöker hinna med bloggen så gott det går, men nu är det ju snart påsklov för min del, och då ska jag hinna med att ta lite kort trots att vi ska vara i skolan och öva en hel del den veckan också.
 
Ja, jag har ju köpt nya skor också, som ni kanske förstod? Idag faktiskt. Är mycket nöjd eftersom jag velat ha ett par låga, röda Converse sen jag gick i sexan eller sjuan ungefär, så nu har jag äntligen ett par! Behövdes dessutom eftersom mina förra, ett par höga svarta, var rätt trasiga och inte så värst svarta längre.
#1 - - alicia:

Åh, vill också ha röda converse! Ska nog passa på att köpa de i usa i sommar! Galet snygga!

Svar: Ja, jag har verkligen varit sugen på ett par länge nu! Gör det! Jag har lite problem med att de är låga, jag har fått skavsår, men de är sköna i övrigt, så ja!
Beatrice Hallberg

Till top