Bokmässan

Resor & Utflykter / Göteborg / Permalink / 1
 
 
 
 
 
I lördags tog jag det tidiga tåget mot Göteborg för att gå på en av årets största höjdpunkter - Bokmässan! Jag handlade för för mycket pengar, njöt till det fullaste av alla böcker och av att träffa och prata en stund med Jenny Jägerfeld som är en av mina favoritförfattare. Stressen där inne är som alltid hög eftersom alla vill hinna med allt, men jag ansträngde mig för att mest bara ta det lugnt, titta omkring lite, bara vara. Inte för att jag lyckades helt och hållet, men jag stressade i alla fall inte hela tiden och jag valde att känna mig klar rätt tidigt och ta tåget hem.
Om det var värt sammanlagt nästan 7 timmar på ett tåg? Helt klart. Böcker är alltid värt det.
#1 - - Malin Aurora:

Åh så mysigt!

Svar: Ja, Bokmässan äger!
Beatrice Hallberg

Till top