Ängelholmsgatan

Hemma / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Där vi bor är det högt i tak, vita väggar, stora fönster och hyfsat med plats. Man kan sitta i köket eller på golvet och äta, och man kan ta foton nästan hela dagarna, för ljuset tar typ aldrig slut. Våra växter trivs som fisken i vattnet i allt ljuset, och jag trivs också här och så vitt jag vet gör Eric det också. Malmö passar oss, passar mig, och jag trivs så himla himla bra!
(Och om någon undrar hur man får mozzarellan att se ut som moln så lägger man den omedveten om detta på gallret  som utgör en hylla i kylskåpet och när man skär den så voila! typ)
#1 - - Pappa Patrik:

Mycket vackra bilder. Någon bild på ett helt rum hade varit intressant.

Svar: Går inte att få bilder på hela rummet med mina objektiv, så det blir inga såna :D
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra Leone:

Vad kul att ni har hittat er stad lite grann. Jag åt också mozzarella med tomat idag. Vad fint att ni gjort små moln av den

Svar: Ja, jag trivs så himla bra också! Mozzarella med tomat är så himla gott och enkelt! Och ja, det var inte planerat först, men jag har gjort likadant med den nya också!
Beatrice Hallberg

Till top