De där djuren

Jag & Vi / Permalink / 3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Katten, som får lite extra många bilder för han är fotogenisk, är det enda djuret jag inte tål hemma hos min kära pojkvän. Den heter Tusse och är gosig, men stirrar elakt på mig ibland. Det sista påstår Eric att jag inbillar mig, men jag tror att katterna försöker ta över världen. De är onda.
 
 
 
 
 
Det här är Zigge. Han är gosig, men vaktig, och skäller när man knackar på dörren. Det tog ca 3 år innan han började tycka om mig, men nu är han världens gosigaste och sätter sig rätt ofta vid mig så att jag ska kunna klappa på honom.
 
 
 
 
 
Och det här är Alves. Han är rädd för andra hundar som inte är Zigge, och när vi var där sist gömde han sig i princip hela tiden inne i Erics föräldrars rum, mest på grund av den lilla som visas nedan. Han är inte lika gosig som Zigge, men han är mycket yngre, och Zigge är den som bestämmer. Han är dock supergosig även han när han vill.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här är Illias (stavningen!?), och han är en fransk liten hund som tillhör Erics franska kusin. Hon har på besök nu sist och även i höstas, och lilla Illias är alltså den som skrämmer Alves, trots att han knappt når upp till Alves hals när han bara står. Han är i alla fall otroligt gosig och går att lyfta omkring på, men han är också väldigt intensiv och verkar typ aldrig sova.
 
 
 
 
 
Jag är ju inte sådär van vid en massa djur, för de vi har haft har alltid varit små innan mamma blev allergisk mot dem. Men efter snart ett år med Eric kan jag verkligen tänka mig en hund, trots alla promenader dagligen och så, för de är så otroligt mysiga och sociala.
#1 - - Emma Grann Fotografi:

Men så söta!! Härliga bilder :)

Svar: Ja, det är underbara! Och tack! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Natalie:

Så himla söta!

Svar: Ja, de är underbara hela bunten!
Beatrice Hallberg

#3 - - LIENE:

Hahahah det känns ibland som att katterna vill ta över världen faktiskt :P

Svar: Haha, ja, de är smartare än de vill visa oss ;)
Beatrice Hallberg

Till top