Påsk

Firanden & Högtider / Permalink / 4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Föregående två års påsk-firanden, eftersom dagens och gårdagens bilder inte är överförda förrän vi är tillbaka i Malmö igen. Dagen bjöd på ett långt och mysigt firande i solen och vi satt ute och njöt till halv sju innan vi åkte hem från min farbror och hans familj. Snart ska jag ta med mig Eric ut på en promenad och hoppas på att solen går ner vackert även idag. Kallt blir det inte särskilt fort heller, och det känns att våren verkligen är på ingång på riktigt nu.
 
Imorgon ska vi på dop, och sen åker vi hem. Nästa vecka är jag i princip ledig, så jag hoppas på att få massor av saker gjorda. Kurslitteraturen läser inte sig självt liksom.
 
Glad Påsk!
#1 - - Emma :

Hoppas att du har haft en bra påsk!

Svar: Detsamma!
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra Leone:

Vilken underbar påsk!

Svar: Ja, verkligen! Hoppas din också var fin, Sandra!
Beatrice Hallberg

#3 - - MATILDA:

fint :) glad påsk!

Svar: Tack detsamma!
Beatrice Hallberg

#4 - - Johanna:

Men åh vilka fina tårtor ändå.

Svar: Ja, det är min faster som är så himla, himla duktig. Årets är ännu finare!
Beatrice Hallberg

Till top