Tågresor

Falkenberg / Permalink / 0
 
 
 
 
 
 
Vi åkte hem på Skärtorsdagseftermiddagen, och hade med oss vad som fanns kvar av godiset i våra påskägg som vi letat efter på morgonen. Eric fastnade som så sällan på bild, och jag försökte skriva på en uppsats. När vi kom till Halmstad började det regna och vi tyckte Halland välkomnade oss hem på ett inte så fantastiskt sätt. Vädret höll dock inte i sig resten av helgen, så det finns inget att klaga på. Sen åkte vi tåg hem sent på måndagskvällen, och blev stående max 200 meter från Lunds Central för att polisen jagade tjuvar på tågspåret. Vi stod still i nästan en timme där, och kom hem över en timme senare än planerat till lägenheten igen. Lagom roligt, men vi fick i alla fall sova när vi kom hem.
 
Och nu lovar jag att jag ska ta tag i den här bloggen igen, även om den fått vila lite en vecka. Jag har fört över och redigerat alla bilder och har förhoppningsvis en del att bjuda på innan jag får slut på idéer och bilder.
Till top