2014 Maj-Augusti

/ Permalink / 0
Vi fortsätter sammanfatta året som gått! Du hittar det föregående inlägget i kategorin Listor. Den här gången är det Maj till Augusti som står på tur. Häng med!
 
Maj
 
 
Maj blev en varm månad, som bestod bland annat av Lundafestivalen, en del häng utomhus i Folkets Park och av fler frukostar och smoothies. Vi åt pizza utomhus i solen, och firade ett år tillsammans! Självklart med god mat, och denna gång blev det Vapiano. Jag läste även en del i Maj, men riktigt vad kan jag inte minnas nu.
 
Juni
 
 
Juni var en så himla varm och mysig månad!? Vi firade midsommar med alla familjerna, och sen spelade vi minigolf. Vi gjorde efterlängtad flädersaft, gick på Falkenbergs första Pridefestival, en av mina kusiner tog studenten, vi åt riktigt mycket svenska jordgubbar. Och så firade vi min fasters födelsedag också, med Afternoon Tea-party.
 
Juli
 
 
Juli var den månaden när det hände absolut mest. Man kunde vara ute hur mycket man ville, och vi åkte även en del fram och tillbaka mellan Malmö och Falkenberg. Vi badade många kvällar, gick promenader som vi alltid gjorde förr innan vi var ihop, umgicks med våra familjer, åt nyplockade blåbär, och hängde en del nere vid stranden. Jag umgicks en del med Kajsa, men allra mest med Eric. Sen kom hans småkusiner med familj till stan och vi umgicks med dem i ett par dagar.
 
Augusti
 
 
Augusti började med nya skor och frozen yoghurt på Emporias tak. Sen åkte vi till Gotland! Eric sprang ut i ösregnet, solen gick ner vackrast på stranden i Visby, vi fick hålla i de riktiga svärden från Sagan om Ringen!! Åkte på utflykt till Stora Karlsö och ner till Sudret, bland annat. Resten av Augusti verkar vara tomt, men jag vet inte varför. Jag hade två tentor, och var på begravning, men utanför det måste jag ju gjort något? Tyvärr är det inte dokumenterat, och jag har noll minne för saker jag inte fotar, så jag vet ärligt talat inte vad som hände.
 
Kul att se vad som hände i somras dock! Minns det som en rätt lugn sommar, men nu när jag tänker tillbaka så gjorde vi faktiskt otroligt mycket småsaker. Vi var ute mer än jag varit på flera år, och det var ju varmt stora delar av Juli i alla fall. Det var en fin sommar, och shit vilka bra bilder jag lyckades ta!? Om jag får säga det själv alltså.
Till top