Throwback till sommaren

/ Permalink / 4
Under tiden jag var utan internet (och helt ärligt utan liv), så tittade jag igenom i princip alla bilder jag hade på datorn, och la dem i ordning. Jag upptäckte då att det fanns en hel del bilder jag inte ens hade redigerat, främst från sommaren. Något jag självklart tycker är helt absurt. Så nu tycker jag vi tar en liten titt på fina, roliga minnen från sommaren som var! Den var ju trots allt helt otroligt varm och skön mestadels.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här ovan ser vi bland annat en utflykt jag gjorde med mamma och pappa, Erics pappa som grillar, Eric och Viktor som springer ut i vattnet en fin kväll, massa god mat och efterrätter samt pappa som syr en del av sin medeltidsdräkt. Sånt som sommaren mest bestod av, alltså. God mat, fina stunder och mycket sömnad, haha. Och nu kanske ni undrar hur medeltidsdräkterna blev? Ja, alltså. Nu blev det inte så många bilder på oss alls, jag har kanske ett par stycken på Eric som mest, men jag har också ett par stycken på mamma och pappa som inte ens de sett än. Får jag tillåtelse från dem, så får ni se deras fantastiska dräkter i alla fall!
 
Hur såg er sommar ut? Var den också varm, solig och fin, eller var den kanske inte så bra som du förväntade dig? Jag hade själv skyhöga förväntningar, och det blev inte alls så, men det blev så himla fint ändå!
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så härliga bilder :)

Svar: Tack! :) Jag blir så glad av att se dem, haha :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Annika:

Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Beatrice Hallberg

#3 - - Klara:

Här sitter jag och är hungrig mitt i natten, och så möts jag av en massa matbilder -- avfalls?! Ser härligt ut, oavsett.

Svar: Åh, men stackare! Haha, hatar när det händer själv också. Men tack i alla fall! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Sarah:

Så mysigt att bada o grilla :)

Svar: Ja, saknar sommaren så himla mycket efter i år. :)
Beatrice Hallberg

Till top