20 år

Jag & Vi / Permalink / 4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så, idag fyller jag 20 år. I morse väcktes jag av en smått falsksjungade pojkvän som envisades med att sjunga igenom hela 'Ja må hon leva' och kom in med frukost på sängen åt mig. Jag fick två rätt underbara presenter, och sen har jag varit i skolan hela dagen för föreläsningar. Imorgon åker vi hem till Falkenberg för att fira ett par dagar, och nu, nu ska vi ut och äta för att fira!
#1 - - Anonym:

Ja du kommer hem! :D Har du tid för mig också?

Svar: Yes, det gör jag. Vem är mig? :)
Beatrice Hallberg

#2 - - emma:

Grattis på födelsedagen! väldigt fin blogg och bra bilder :))))

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Emma:

grattis :)

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Fatma:

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

Till top