Magazines

Tips & Guider / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som tidigare nämnt så är jag ganska besatt av tidningar, och nu när vi får in mer pengar än typ tusen kronor i månaden via studielånet, så köper jag lite fler än jag kunde förut. Det hjälper kanske dessutom att jag bor i Sveriges tredje största stad numera och inte har ett väldigt begränsat Pressbyrån att handla från. De här fyra köpte jag både igår och idag, men egentligen väntar jag på nästa nummer av Company. Dessa kommer jag antagligen inte spara i sin helhet, utan till slut klippa bilder ur. Jag varierar mellan olika tidningar jag gör så med. Nylon Mag, Company och Elle är strikt såna jag sparar utan att klippa i, medan alla andra strönummer jag köper av andra tidningar går fint att klippa i eller riva ut sidor ur. Så dessa fyra kommer antagligen inte sparas i mer än ett par månader, och kanske inte ens så länge om de inte är lika intressanta som jag hoppades på. Vi får se!
#1 - - MajaLinnéa:

Åh älskar också tidningar haha :)


Svar: Tidningar är en bra verklighetsflykt när den behövs! :)
Beatrice Hallberg

Till top