Tidningar

Tips & Guider / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är en sucker för tidningar. Jag drömmer ofta om att kunna köpa såna där riktigt dyra magasin med supervackra bilder. Men tills jag blir rik, så köper jag en hel del annat. Det här är dagens skörd av tidningar. Otroligt nog fick jag en av dem av en kompis som köpte den för det som följde med men inte ville ha själva tidningen (!). I vanliga fall köper jag bara en tidning som heter Company, men jag väntar på nytt nummer just nu och det lär inte komma till Sverige än på ett par veckor.
 
Annars är det andra terminen på Högskolan som är igång nu och den ena kursen är bland det mest intressanta jag någonsin haft! Den andra känns sådär, men det kanske blir bättre. Väntar på tentaresultat och hoppas på att jag slipper omtenta i en av förra terminens kurser och sånt.
 
Malmö är fullt av snö. Den är överallt och yr omkring rejält i luften så att man ca fryser ihjäl så fort man ens tänker på att gå ut. Jag vill bara att den ska smälta bort. Helst utan att frysa efteråt så att man kan gå till bussen och så på morgonen.
#1 - - B R O W N S U G A R:

Älskar tidningar!

Svar: Tidningar äger!
Beatrice Hallberg

Till top