Sommarlov

Jag & Vi / Permalink / 1
 
 
 
Äntligen, äntligen har jag sommarlov. Eric har också sommarlov, och vi har mest vilat än så länge. Eller vilat och vilat. Jag har varit förkyld, rejält förkyld. Och på det har jag världens mensvärk. Men på tisdag tar vi bussen till Halmstad och får skjuts hem till Falkenberg igen. tågstrejk eller inte, men hem kommer vi ändå, och billigare än det brukar kosta att ta tåget.
Annars då? Har sytt lite förkläde, symaskinen har gått sönder och blivit utbytt för att den var helt ny, och så har jag och Eric planerat sommaren. Och så har vi självklart lagat och ätit god mat. Nu sitter jag och letar recept för att ha på picknickar, gärna sånt som inte tar för mycket plats och som går att ha med sig ute i några timmar. Så har ni några tips pch recept, så skriv gärna i kommentarsfältet!
#1 - - Alice :

Underbart med sommarlov!

Svar: Ja, superskönt verkligen. Välbehövligt också, för den delen!
Beatrice Hallberg

Till top