Summer Bucket List

Jag & Vi / Permalink / 2
 
 
Jag hittade en sån här lista på en annan blogg, som jag tyvärr tappat bort länken till, men jag gillade idén. Jag har redan en Bucket List med snart 100 punkter som vi kanske kan titta på lite senare här på bloggen, men i sommar har jag lite mindre små-mål som jag gärna vill avklara. Så här är den, den mindre varianten av min Bucket List, enbart inför sommaren 2014!
 
 
 
 
Tappa upp flädersaften på flaskor
 
♥ Cykla på Hven
 
♥ Bygga ett maffigt sandslott
 
♥ Bada så ofta jag kan
 
 
 
 
♥ Testa mitt 10 år gamla metspö
 
♥ Fira kompisars födelsedagar
 
♥ Föreviga stunder med kamera och visa upp här
 
 
 
 
♥ Utforska Skåne och Malmö med buss och tåg
 
♥ Gå på utomhusbio (om det är en bra film)
 
♥ Bada mitt i natten
 
 
 
 
♥ Cykla mycket och länge, helst varje dag
 
♥ Spendera så lite pengar som möjligt
 
♥ Åka på marknader och gå på loppis
 
♥ Läsa minst en bok i veckan, helst fler
 
 
 
 
♥ Fiska krabbor
 
♥ Se How to Train Your Dragon 2, på bio
 
♥ Ha grillkvällar
 
♥ Äta på Fish&Chips-bussen minst en gång
 
 
 
 
♥ Spela minigolf
 
♥ Ha ett Harry Potter-maraton
 
♥ Gå på Malmöfestivalen
 
 
 
 
♥ Sy färdigt mina medeltidskläder
 
♥ Göra min egen krans på midsommar
 
♥ Plocka jordgubbar på självplock och göra saft och sylt
 
 
 
 
♥ Se och fota en soluppgång, helst på Gotland
 
♥ Fynda något på sommarrean
 
♥ Äta mängder av glass
 
 
#1 - - maja:

Bra grej och bra grejer! :D

Svar: Ja, verkligen! Och tack! :D
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra Leone:

Åh jag älskar sådana här listor!

Svar: Ja, jag också! Det är det roligaste som finns att läsa vad andra vill göra!
Beatrice Hallberg

Till top