Morgonsmoothies

Recept / Permalink / 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De senaste dagarna har jag gjort ett par supergoda smoothies med samma ingredienser som ovan! Här i finns runt 1 dl frysta hallon, 1 nektarin och 1 banan, samt valfri mängd vaniljyoghurt, kanske runt 2 dl skulle jag gissa. Mixa med valfri manick (jag använder vår nya, älskade stavmixer!!<3) tills den är slät. Kan bli lite skalbitar kvar av nektarinen, men om man vill ha en helslät smoothie så kan man alltid köra den genom en finmaskig sil innan man häller upp den i ett glas! Men jag har inga problem med det, så jag dricker den som den blir. Rekommenderas oavsett!
#1 - - Mathilda:

Nektarin i smoothie måste jag prova! Har kommit in i en smoothie hysteri just nu & dagens blev banan, ananas & kokosdryck!

Svar: Älskar också smoothies! Kör dock alltid på samma, haha. Men just att ha i nektarin blev supergott!
Beatrice Hallberg

Till top