Nästan där.

Jag & Vi / Permalink / 3
 
 
 
Jag vet att jag uppdaterar ganska kasst, och lägger upp i omgångar ett par dagar och sen inte lägger upp på några dagar och håller på så, men jag jobbar på att få det att bli en gång om dagen. Jag gör dock i princip ingenting, så det finns inte heller något roligt att blogga om. Men nu har vi varit hemma igen, och jag har lite bilder från det, och sen är vi inne på sista veckan av skolan också, så jag pluggar en del (läs: gör allt utom att plugga och panikar några gånger om dagen). Men efter onsdag nästa vecka, så har jag officiellt sommarlov! Och då ska vi hitta på roliga saker och då blir det bilder minsann! Så stå ut, fina läsare, så kommer bloggen snart igång igen på riktigt. (För jag vet ju hur mycket jag älskar att ha den och titta igenom när jag väl gör det)
#1 - - Emma Broberg :

verkligen underbar bild!

Svar: Åh, tack så mycket!
Beatrice Hallberg

#2 - - MATILDA:

fin bild!

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Alice :

Härlig bild!

Svar: Tack så mycket!
Beatrice Hallberg

Till top