En 20-årspresent

Tips & Guider / Permalink / 2
 
I helgen köpte jag en två veckor sen present till min pojkvän, och igår slog jag in den! Under tiden tog jag några få bilder som jag hade tänkt lägga upp, men sen tänkte jag "Varför inte göra en gif?" och så blev det! Så här är en gif som går från bok -> inslagen i papper -> färdig inslagen present!
 
Han fick den när han kom hem från skolan och har redan läst lite i den, och han blev superglad. Och för att erkänna, när han är klar, så blir det nog så att jag läser den själv!
#1 - - Sara:

Åh vill också läsa skönlitteratur!

Svar: Gissar att du mest läser kurslitteratur med andra ord? Förstår det jobbiga, hatar kurslitteratur :( Men peppa med någon liten, tunn bok så fort du får tid! Typ Hey Dolly av Amanda Svensson, eller kanske första Harry Potter-boken på svenska, om man behöver något man redan kan historien i! Kram <3
Beatrice Hallberg

#2 - - Maria Ekblad:

Åh fin gif!

Svar: Åh, men tack!
Beatrice Hallberg

Till top