Hösten enligt Instagram

Instagram / Permalink / 2
Det var ett tag sen jag visade vad som hänt på min Instagram, och det är ju alltid kul att se saker som hänt på mer än ett sätt och fångat i enbart en bild! Vill man kika närmre på min Instagram, eller rent utav följa mig där också, så heter jag beahallberg där.
 
 
1. Vi hade vårt första riktiga bokcirkel-möte och pratade om första delen av Steglitsan. 2. Det var kanelbullens dag, och vi åt våra hembakta runt tio på kvällen, för det var då de var klara. 3. Jag tog en höstpromenad i stadens parker. 4. Jag testade på att brodera igen för första gången på evigheter!
 
 
1. Åt en färdig ICA-pizza till lunch och stress-läste i bokcirkelboken. 2. Hade ännu en träff med mysiga bokcirkeln! 3. En kladdkaka bakades efter otestat recept, supergott! 4. Vi möblerade om, och allt blev mycket mysigare.
 
 
1. Vi satte upp ett par ärvda tavlor och tände ljusslingan. 2. Solsken i oktober! Sen dess har vi inte sett mycket sånt. 3. Gudrun Sjödén-utställningen på Kulturen i Lund. 4. Hade mensvärk och åt mintchoklad.
 
 
1. Klistrade in saker i min ena Moleskine. 2. Vi testade IKEAs brunch, helt superb! Mycket bra tips. 3. Åkte hem över helgen och kom hem sjuk. Drack julmust, läste Harry Potter och undrade hur mycket snor som egentligen får plats i ett så litet huvud? 4. Fortsatte vara sjuk och skrev lite på min NaNo. Men mest åt jag skumtomtar och drack julmust.
 
 
1. Vi satte upp våra nya skrivbord och möblerade om ännu mer. Bilder på det kommer inom en snar framtid, det är ett löfte! 2. Kajsa kom och hälsade på! Vi åt bland annat på Jensens. 3. Och jag började julpyssla, men det har ni ju redan fått se mer av!
 
Och mer av detta får ni väl helt enkelt se en annan gång. Såhär har Oktober och November sett ut hittills, nu får vi se vad resten av November och sen även December har att erbjuda.
#1 - - Hedvig:

men åh vad fina mysiga instagrambilder!!

Svar: Åh, men tack!!
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

Åh, vad sugen jag blev på att läsa om någon Harry Potter bok...

Svar: Ja, alltså, gör't! Man kan aldrig läsa Harry Potter för många gånger...
Beatrice Hallberg

Till top