Skrivbordet!

Hemma / Permalink / 2
 
Jag kom på att jag för säkert några veckor sen redan hade lovat en bild på hur det ser ut här hemma numera. Och det har jag ju glömt, dels att fota och dels att visa! Men en bild har jag, och den tänkte jag dela med mig av. Såhär ser alltså mitt skrivbord ut på kvällarna. För det mesta. Ibland finns där ingen dator och ibland lite fler prylar, men mest såhär.
 
En full tour av rummet kommer inom kort! Idag åker pappa hem, så i morgon har jag tid att göra saker som inte är sociala igen. Tills dess, håll ut! Bloggen är prioriterad numera, och jag tycker det är roligare än någonsin. Inte tänker jag överge det liksom!?
#1 - - ISA:

vad charmigt! söt stolsdyna med :))

Svar: Ja, det är faktiskt bara min vanliga huvudkudde från sängen, för att stolarna är så hårda annars, haha.
Beatrice Hallberg

#2 - - Frida:

Åh jag vill också ha ett ljust och prydligt skrivbord!

Svar: Det är superskönt! Bra framförallt att ha en vit yta närmast fönstret så man kan fota. Jättesvårt nu att hitta ljuset på vintern och så ju!
Beatrice Hallberg

Till top