Gamla Kyrkogården

Malmö / Permalink / 3
 
 
 
 
 
 
I onsdags tog jag en promenad efter att ha varit i skolan och hoppat av officiellt från mitt program. Tog bussen en bit för att hoppa av mitt i stan och nära både Gamla Kyrkogården, som är otroligt vacker att promenera i, och gick sen vidare mot Kungsparken.
#1 - - Ulrika:

Åh, älskar alléer <3

Svar: Ja, jag också. Så himla fina!
Beatrice Hallberg

#2 - - Sofia:

Vad ska du plugga nu för något istället?

Svar: Ingenting för stunden, men jag har tittat lite på några kurser för våren och sen får vi se. Jag kanske jobbar ett tag istället eller så :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Lovisa:

Varför hoppade du av? :)

Svar: Det kändes inte som rätt utbildning för mig helt enkelt, jag ska satsa på något annat än 100% akademiska studier med enda utväg att bli akademiker. :)
Beatrice Hallberg

Till top