Höst

Blogg / Permalink / 2
 
 
 
Det händer äntligen en del i livet igen, och just nu har jag egentligen inte särskilt mycket tid att uppdatera här (eller fota vardagshändelser heller för den delen), men jag jobbar på det. Igår låg internet nere, för vi har fått en uppgradering som förhoppningsvis gör att det inte är slött ibland och supersnabbt ibland, och ibland inte funkar alls. Jag förstår inte riktigt vad som är nytt, men nytt är det i alla fall!

Sen läser jag i boken till bokcirkeln, dit jag ska om några timmar, och igår till idag var Kajsa här så jag har umgåtts med henne helt enkelt. Vi träffas så sällan att det var massor att prata om och ta igen.
Nu ska jag läsa boken, för att förhoppningsvis vara klar till ikväll. Den är varken superbra eller superdålig, jag har bara lite för lite motivation för att bara ta upp och läsa den. Men som sagt, nu ska jag skynda mig att läsa mer!
#1 - - Sandra:

Skulle också vilja vara med i en bokcirkel. Låter ju så mysigt! Vad läser ni för något nu?

Svar: Det är jättemysigt! Just nu läser vi Steglitsan av Donna Tartt, och har hunnit halvvägs ungefär. Men mest dricker vi té och äter kakor och diskuterar livet och sådär, för vi kände inte varandra innan vi började med det här. Men supermysigt och jätteintressant!
Beatrice Hallberg

#2 - - Maja:

Nej men det stämmer bra, det är shaun the sheep, vi har försökt efterlikna : )

Svar: Kul! De var superfina i alla fall!
Beatrice Hallberg

Till top