Augusti enligt Instagram

Instagram / Permalink / 0
Tänkte att vi kunde gå igenom lite hur mitt augusti såg ut om man läser av Instagram. Om ni vill följa hittar ni mig om ni söker på @beahallberg!
 
 
1. Egentligen i juli, men vi åt på Fish and Chips-bussen i alla fall. 2. Sen badade jag, mamma och Eric sent på kvällen. 3. Vi åkte till Gotland. 4. Och där testade jag typ kall gröt med yoghurt i, inte alls gott. 5. Inne på Körsbärsgårdens lilla galleri. 6. Nere på Sudret på en vall. 7. I väntan på invigningen av Medeltidsveckan när solen höll på att gå ner. 8. När vi var på Sagor i Tid och Otid i St Hans ruin.
 
 
1. Bild från Stora Karlsö, mot fyren. 2. Eric känner på vattnet i Blå Lagunen. 3. Tillbaka på fastlandet utanför Oskarshamn. 4. Skrea Strand när vi kommit tillbaka hem till Falkenberg. Jag och Eric badade i de högsta vågorna där på riktigt länge. 5. Läste Sofis Mode och lyssnade på musik hemma hos Eric. 6. Kom tillbaka till Malmö och åt god frukost med färska körsbär från torget. 7. Var på Linnea Henriksson under Malmöfestivalen. Det regnade, hon höll världens brandtal och allting var så himla fint! 8. Vi lyxade med färska jordgubbar med grädde, för att de fortfarande bara kostade 25 kr asken på torget.
 
 
1. Erics föräldrar och hans franska kusin kom hit och de bjöd på lyxig Italiensk brunch! 2. Åt mackor till kvällsmat på finaste födelsedags-porslinet. 3. Åkte till Falkenberg för minnesstund och tog ett bad. 4. Åkte hem till Malmö och Eric igen.
 
Och sen tog augusti slut enligt instagram, men egentligen var det några dagar till där jag inte gjorde så himla mycket. Nu hoppas jag på ett roligt september också!
Till top