Ny vecka, nya saker att göra.

Malmö / Permalink / 3
 
Det blev ny vecka igår, och det tror jag inte har undgått någon. Tiden går så himla fort just nu, och det känns galet att det är maj månad om bara ett par veckor. Men åter till nuet och den här veckan. Jag tänkte att jag bara skulle dela med mig av lite roliga och inte lika roliga saker som ska hända den här veckan!
 
 
 
 
 
 
☀︎ Plugga massor av Tyska, helst minst en timme om dagen, men i alla fall lite grann varje dag.
☀︎ Blogga aktivt igen - det finns ju så mycket kul att visa helt plötsligt efter alla soliga dagar!
☀︎ Göra något för Monthly Makers april-tema Tändstickor!
☀︎ Äta världens godaste pestolasagne.
☀︎ Köpa tråkig, dyr kurslitteratur.
☀︎ Få fantastiskt bra helgbesök av Kajsa!
☀︎ Åka med nämnda sällskap över till Köpenhamn och hänga en dag.
☀︎ Gå på bio halv två en söndag.
☀︎ Jobba vidare på Instagram-guiden jag berättade om.
☀︎ Njuta av solen på så många promenader som det bara går!
 
Men först av allt ska jag förbereda inför dagens seminarium, äta en riktigt god och lång frukost, och ta tåget till Lund i vad som förhoppningsvis är sol. Vad ska ni hitta på i veckan?
#1 - - Sandra Lundin:

Det är ju bara kurslitteraturen och plugget som låter trist, annars låter det ju som en riktig supervecka :D

Svar: Ja, men det blir det nog verkligen, även såhär mitt i den! Om inte annat blir det en superhelg! ;)
Beatrice Hallberg

#2 - - junkfoodjunkie:

Härliga bilder ^^

Svar: Tack! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Jess:

Med saker du har inplanerat! Det mesta låter trevligt, bortsett från inköp av dyr kurslitteratur ;) Själv ska jag jobba och åka tåg, allt jag gör om dagarna känns det som. Ändå helt okej efter månader som arbetslös.

Svar: Ja, herregud, men det är superkul! Kurslitteratur är typ aldrig roligt, men måste klara allt nu för att få lite extra plugg-pengar i sommar sen :)Åh, men kul att ha ett jobb ändå! Tåg åker jag också, från och till skolan, men kanske inte lika långt bara ;)
Beatrice Hallberg

Till top