Livspussel

Jag & Vi / Permalink / 2
 
Jag skriver lappar med fakta och grammatik och verb till omtentan, sover länge på morgonen för att bli av med fökylningen jag dragit på mig och stannar hemma från jobbet ett par dagar. Jag äter godis i små nostalgi-påsar och i naturgodisform, jag läser bloggar och skriver blogginlägg och lyssnar på sommarprat jag inte hunnit med. Planerar slutet av sommaren och ser fram emot att få vara lite ledig, läser tidningar med intressanta artiklar och ser en film på Netflix innan jag ska somna.
 
Skrev det här igår med lite inspiration från fina Sandra.
#1 - - johanna:

men åh, tack så mycket! kul att kunna göra något själv och inte bara köpa fabrikstillverkat alltid :) Så himla mysigt med sådana små påsar förresten! haha :)

#2 - - Sandra:

Heja dig som har orkat pendla och jobba hela sommaren!

Svar: Tack, behövde den peppen både när du skrev kommentaren och nu också för den delen!
Beatrice Hallberg

Till top