+ & - #2

Listor / Permalink / 2
 
+
Det är inte långt kvar till jul
Jag har snart införskaffat alla årets julklappar
Det kommer en julspecial av Downton Abbey
Eric är världsbäst och köper choklad åt mig när jag har mensvärk
Vi åker snart hem till Falkenberg igen
Jag känner mig allmänt väldigt glad
Julkalendern är mysig och fin
Paketkalendern är nästan helt 100% färdig
Jag ska snart åka skidor för första gången
Mina klasskompisar äger
 
-
Jag tror att jag har d-vitaminbrist = jag är supertrött hela tiden
Skolarbetet börjar snart lägga sig på hög igen i slutet av terminen
Jag är stressad över alla småsaker jag måste hinna
Snön kom och försvann
Jag ska snart åka skidor för första gången
Hösten bara försvann tidsmässigt
Snart kanske vi splittras i klassens tjej-gäng pga gruppindelningar
Det verkar bli en grå jul i år igen
#1 - - Alicia:

Åh, så melankoliskt och både fint och tungt. December är en svår månad.
Jag kan rekommendera d-vitamintillskott! Detta är min första höst som jag tar sådant, och jag vet inte om det hjälper eller är psykosomatiskt eller om jag bara har för många bra grejer i mitt liv för att deppa men detta är min i särklass bästa höst någonsin någonsin. Så det är värt ett försök! :)
Tycker så mycket om bilden till detta inlägg också. Megafin!

Svar: Tack Alicia!! Både för bild-komplimangen och innehålls-komplimangen.Jag tror minsann att d-vitaminet hjälper lite nu efter bara ett par dagar! Känner inte riktigt samma behov av typ 14 timmars sömn från igår till idag, så jag hoppas på att det blir bättre om en vecka eller så! Kanske lagom i tid till sista inlämningen i skolan innan jul.... :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra Leone:

Har också problem med sömnen. December är en tuff månad för någon som pluggar heltid. Hoppas att du får äta massor av pepparkakor och lussekatter resten av månaden.

Svar: Ja, visst verkar det vara det... Men jag hejar på oss i alla fall! Fram med jul-te och lussefika!
Beatrice Hallberg

Till top