21 månader

Jag & Vi / Permalink / 2
 
Vad skulle jag göra utan den här fantastiska? Som tar hand om mig när jag är sjuk (eller frisk, för den delen), som älskar mig som ingen annan och som alltid alltid finns där, oavsett om vi bråkat eller är glada, ledsna eller trötta.
 
Idag har vi varit ihop i 21 månader, vilket kanske inte låter så märkvärdigt, men det är så galet länge ändå! Tänk att för två år sen var vi bara kompisar, för två år sen gick vi på gymnasiet och för två år sen kunde jag inte ens drömma om att vi skulle bo ihop ett halvår senare.
 
Så puss på dig, min fantastiska pojkvän. Jag älskar dig så otroligt mycket, och det vet jag att du vet.
 
(obs. Det sitter en ring på hans finger, men det är fel finger. Det där är ett arvegods och inte en förlovningsring. obs.)
#1 - - Mikaela:

Vilket fint inlägg! :)

Svar: Tack fina du! Vad glad jag blir. :)
Beatrice Hallberg

#2 - - ISA:

Åh ryser varje gång jag inser att fin vänskap KAN bli ännu finare kärlek! <3

Svar: Ja, det är rätt otroligt! Särskilt eftersom vi var vänner i nästan 4 år innan vi blev ihop. :)
Beatrice Hallberg

Till top