Det där jag inte visar här

Jag & Vi / Permalink / 1
 
Jag tänkte att vi kunde prata lite om att visa upp olika delar av sig själv på sin blogg. För det är ju lätt så att man visar det gyllene, eller bara delar av sig själv, för att man inte tycker att allt passar på bloggen. Och just så är det ju för mig också.
 
Den här bloggen fokuserar ju på mig, min vardag och en del på kreativitet. Men också på vad jag gillar, vad jag vill visa upp för andra, och utvalda delar av mina intresse-områden. Men faktum är att vissa delar som varit en stor del av mina intressen inte visats upp här. Bland annat mitt intresse för mode och mitt intresse för inredning. Och just därför har jag nu valt att, samtidigt som jag driver den här bloggen, driva en till.
 
 
Det är nästan pinsamt för mig att erkänna det här, för att jag aldrig vågat visa det förut. Men jag har gett mig på tävlingen It Girls hos Modette. Inte för att jag tror att jag kommer gå vidare, utan för att jag vill testa att blogga om mina andra intressen - däribland mode och inredning. För att jag vill se om det är något jag kanske vill lägga in här senare.
 
Vill ni, av någon valfri anledning, läsa den bloggen? I så fall hittar ni den här. Jag vill också passa på att tipsa alla modebloggare, eller folk som vill bli en it girl, att gå in och skapa en blogg där. Lägg ner lite tid, kanske går det att nå era drömmar!
#1 - - christin:

Vad kul! Även om jag inte har flera bloggar så försöker jag också stundvis utmana mig själv att visa mer, vara mer och, framför allt, VÅGA. Det är läskigt men samtidigt väldigt kul. Blev inspirerad av att du vågar! Glad fredag!

Svar: Åh, men tack! Det här peppade mig verkligen, på riktigt! Kanske att jag i längden vågar visa upp fler delar av mig själv, även på den här bloggen! Trevlig helg!
Beatrice Hallberg

Till top