En lördagskväll

Böcker / Bokcirkeln / Permalink / 5
 
I lördags packade jag ner ett par flaskor Somersby och ett spel i väskan och tog bussen ut till Sofie!
 
 
Där väntade två stora, fantastiska, vegetariska pizzor! Jag mötte Linn redan vid bussen, och med sig hade hon vinet på översta bilden.
 
 
Frida var där!
 
 
Och så åt vi pizza, de andra drack vinet och jag drack min cider.
 
 
Alltså, titta på den här!! Bland annat paprika, ruccola, tomater, champinjoner, lök, ost, ost, ost och fetaost. Har garanterat glömt något nu, men det var så himla gott!
 
 
Sen satt vi och pratade och tog fram Boggle igen, som förra gången vi hängde. Frida älskar inte det här spelet, men jag och Sofie sitter med SAOL i högsta hugg och slår upp om orden finns eller inte. Linn är bara grym på det.
 
 
Sen när vi tröttnade och klockan började närma sig tolv så tog vi bussen mot Möllan. De andra för dans på KB, och jag för att gå hem och vila bort min förkylning.

En otroligt mysig och fin kväll med fina vänner helt enkelt!
#1 - - Sandra Lundin:

hemmagjord pizza, god dryck, fina vänner och ett spel = recept på en lyckad kväll!

Svar: Eller hur! Hoppas dessutom på minst ett nytt spel i födelsedagspresent nu, så kanske det blir ännu mer spel!
Beatrice Hallberg

#2 - - Jennie:

Pizzan ser så otroligt god ut!

Svar: Ja, det var den!
Beatrice Hallberg

#3 - - ISA:

vilken otroligt fin kväll! hemmagjord pizza var FÖR längesen nu.. :(

Svar: Ja, och gör en! För mycket pizza finns det inget som heter ju!
Beatrice Hallberg

#4 - - Hedvig:

men oj vad mysigt!! pizzan såg ju drömgod ut!

Svar: Ja, och ja! Sjukt god pizza, kanske den bästa hembakta jag ätit!
Beatrice Hallberg

#5 - - TheMoonBarking:

Roligt, alla tjejer jag känner som flyttat till malmö har, eller har fått ett intresse för feminism.

Lyssna förresten gärna på vår pod. Themoonbarking på Itunes. Bland annat pratar vi om Driving home for Christmans med Chris Rea ur ett feministiskt perspektiv.

Svar: Kul, mitt fanns där innan jag flyttade, men det blir bara större! Älskar poddar, ska definitivt lyssna igenom! :)
Beatrice Hallberg

Till top