Förkylningen från helvetet

Malmö / Permalink / 3
 
Jag har gått och blivit förkyld igen. Jag passade ju en liten ettåring i torsdags, och han var väl relativt förkyld men pigg och glad ändå. Det gick tydligen inte att värja sig dock, och nu ligger jag mest här i sängen och äter glass, tittar på serier, tar tempen och önskar mig lite mer ork.
 
Jag har en del smågrejer att visa er dock, och när jag får orken tillbaka så lägger jag upp det här igen. Hoppas såklart även på att kunna gå tillbaka till skolan igen, kanske i morgon, annars på torsdag. Man hamnar ju så fort efter när man blir sjuk på Universitetet, ingenting jag rekommenderar! Tur att jag läser språk och kan läsa mig till mycket genom boken.
 
Vad har ni för er? Har ni värjt er från årets första förkylning, eller ligger ni också däckade med snoret rinnandes ur näsan och täcket högt uppdraget till hakan?
#1 - - Mikaela:

Krya på dig!Jag är lite halvsjuk också :(

Svar: Tack detsamma! Hatar att få förkylningar som känns som att de varar i en evighet :(
Beatrice Hallberg

#2 - - ISA:

huuuh. krya på dig finis! går massa sjukor här i LA nu med. *skräck*

Svar: Tack så mycket, mår mycket bättre redan! Hatar att vara sjuk dock :(
Beatrice Hallberg

#3 - - Thea:

Åh, hoppas det gick över snabbt, det är ju så jobbigt att vara så slut i kroppen att en bara ligger i soffan. <3

Själv har jag sluppit hittills *peppar peppar*, vilket jag är glad för då jag har världens mest krävande kurs just nu!




sv; Åh ja, det är ju så himla svårt! Är verkligen ingen expert, men inför nya jobb har jag alltid tänkt att jag ska "försöka fokusera på bra egenskaper till yrket", till exempel om du tycker om att hjälpa andra eller träffa nytt folk. Annars är det ju alltid bra att trycka på att en tycker om att lära sig nya saker/ta sig an nya utmaningar. Att jobba på IKEA/i butik är ju kanske inte världens svåraste yrke rent tekniskt (inga maskiner eller jobbiga system att lära sig), utan det viktigaste är nog att du har en serviceinriktad och trevlig attityd, så tryck på det :) Hoppas det går bra för dig, kram!

Svar: Ja, tack, jag är nästan helt frisk nu! Är lite seg och trött, men annars funkar det som det ska liksom! Hoppas du förblir helt frisk också! Framförallt när Island väntar ju!! Ser fram emot att följa det så. himla. mycket!
Beatrice Hallberg

Till top