Några Moodboards

Jag & Vi / Permalink / 1
Så, jag kanske blev lite exalterad över det här med moodboards och kände att det var superkul och något jag längtat efter i halva mitt liv efter att få göra. Eller något i stil med det. Så jag gjorde helt enkelt några stycken till!
 
 
En gjorde jag med målet att sätta ihop bilder som inspirerar mig just nu. Här finner vi en del mönster, och lite komiska inslag och ordlekar, men även rent hantverk och bara snygga bilder.
 
 
En gjorde jag med bilder som passade i färg. En sorts persikofärg, en beige och en mörkt, mörkt grå var basfärgerna, men sen blev det en hel del ljusblått/turkosblått också. Den är mest stämningsfull av de tre jag gjort.
 
 
Den tredje var mest en board med trevliga bilder i. Lite mönster, lite färger jag gillar just nu, lite texturer och sånt där som jag känner på något sätt känns rätt.
 
Jag har också kommit fram till att det här är ett utmärkt sätt att dämpa min ångest på. Att leta bilder på saker som får mig att må bra, och sen sätta ihop dem till ett collage eller en board. Perfekt kombination eftersom det dessutom är så roligt!
#1 - - Mikaela:

Fina de blev! Tror jag måste lära mig också :)

Svar: Åh, men tack! Ja, men kör vettja! Tycker själv att det är galet roligt, mycket roligare än jag trodde!
Beatrice Hallberg

Till top