Tåget till Falkenberg

Jag & Vi / Permalink / 4
 
 
 
 
 
 
 
När ni läser detta sitter jag antagligen på tåget, det går nu klockan 15.02 nämligen. Jag åker hem över helgen för att fira min födelsedag (!!), och eftersom jag inte har några lektioner den här veckan förutom den jag redan haft idag, så passar jag på att hinna med lite saker hemma.
 
Självklart har jag datorn med mig, så bloggen kommer hållas lika uppdaterad som vanligt. Antagligen mer, eftersom jag för en gångs skull hittar på något, hehe. Men skämt åsido, jag ska mest ta det lugnt, försöka träffa farmor lite och be henne om hjälp med det där med att virka igen.
 
Vad har ni för veckoplaner? Helgplaner?
 
(Ni glömmer väl inte att kolla i kategorin Monthly Makers? Klicka på den svarta symbolen här till höger så hittar ni en länk till månadens tema hos Annica!)
#1 - - Sandra Leone:

Vilket bra sätt att fira sin födelsedag. Hoppas att du hittar på massor av kul

Svar: Ja, det ska jag definitivt göra! Men allra mest ska jag ta det lugnt, och hänga massor med farmor. :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Synne:

Det er så fint å kjøre tog, synes jeg!
Kos deg hjemme; gratulerer med dagen som kommer!

Svar: Ja, älskar tåg! Och tack så jättemycket!
Beatrice Hallberg

#3 - - ISA:

Hur vacker var inte piren-bilden? wow! <3

Svar: Åh, men tack så jättemycket! <3
Beatrice Hallberg

#4 - - Daniella 🌙:

grattis i efterskott <3

Svar: Tack så mycket!<3
Beatrice Hallberg

Till top