Vad jag inte gör.

Listor / Permalink / 2
 
Den här listan cirkulerar just nu lite överallt, men jag såg den först hos Julia, och sen hos Lovisa. Och jag tänkte helt enkelt att jag också ska lista 10 saker som jag inte gör. Det känns verkligen som en bra motpol till alla andra listor, som jag ju älskar! Men ibland måste man bara få säga det på ett nytt sätt.
 
✍ Jag läser inte klassiker. ✍ Jag tittar absolut inte på skräckfilm. ✍ Jag tar inte på mig Crocs eller foppatofflor.
✍ Jag åker inte skidor. ✍ Jag tränar inte. ✍ Jag äter inte skaldjur. ✍ Jag klipper inte mitt eget hår.
✍ Jag lyssnar inte på kommersiell radio. ✍ Jag gör ingen skillnad på tvätt och tvätt i form av färg, om det inte är nyköpta kläder i tvätten. ✍ Jag tittar inte på Girls eller Orange is the New Black.
#1 - - Madde Schwedaan:

VARFÖR tittar du inte på Girls eller OITNB?? Bästa ju!

Svar: Det blev aldrig av i början, och sen har jag fått så många spoilers från olika håll att det liksom inte blir kul att titta... :( Planerar dock att kolla om kanske något år, när hypen lagt sig, men serierna fortfarande finns kvar och är bra liksom!
Beatrice Hallberg

#2 - - ISA:

haha så kul med denna lista, får reda på masa bra! ska göra en egen NU :D

Svar: Ja, den är grym! Kör hårt vettja!
Beatrice Hallberg

Till top