En eftermiddagspromenad

Falkenberg / Permalink / 2
 
 
 
 
 
 
 
Sista dagen hemma var det fint väder och ganska kallt, och jag och mamma tog oss en promenad ner mot stranden. Där fann vi en otrolig västkust-solnedgång, en sådan man längtar efter när man flyttat därifrån, och så gissade vi temperaturen på vattnet. Några från Strandbadens spa badade i havet som mätte hela 2,8 grader.
Sen gick vi och handlade lite färdkost till tåget dagen efter och gick hemåt i kylan för att laga kvällsmat.
#1 - - ISA:

WOW! trodde du var utomlands!

Svar: Haha, ja, så vackert är det på lilla småstadskusten. En av de sakerna jag saknar mest!
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

Alltså ja, det där ser inte ut som Sverige. Har så svårt att tänka mig att sådana där platser faktiskt finns här! Vi har inte direkt ett överflöd av sandstränder här lite mera uppåt längs östkusten :P Blev så förvånad första gången jag såg en bild på stränderna i typ Falkenberg. Eller vänta, det är ÄR Falkenberg va?

Svar: Hehe, jag som tycker det där är det som är vanligt? Men så har jag vuxit upp i Falkenberg hela livet också, så det är ju så det är liksom! Dock har jag ju varit i andra delar av Sverige och insett att sandstrand är rätt ovanligt på östkusten, hehe. Men JA! Det är Falkenberg, helt rätt :) Såg också att Jessica är uppvuxen där, haha. Så himla otippat med två av tolv från samma lilla kuststad i Halland liksom.... :)
Beatrice Hallberg

Till top