En finfika

Falkenberg / Permalink / 4
 
 
 
 
När vi var hemma passade vi ju som sagt på att träffa så många vi bara orkade och hann med, och i fredags eftermiddag tog vi en finfika med Emma. Eric och hon gick i samma klass både på högstadiet och gymnasiet, och jag och Emma konfirmerade oss i samma grupp och har varit kompisar sen dess ungefär.
Så vi möttes upp på Stålboms i Falkenberg, och tog igen lite förlorad tid och fikade stans kanske godaste fika. Jag åt deras goda citronbiskvie, som är min absoluta favorit, och Emma tog någon bakelse. Eric åt också han biskvie, och så delade vi på en Vitamin Well.
 
Så himla välbehövligt att träffa kompisar igen, man gör det alldeles för sällan egentligen. Nu hoppas jag på att hon snart kommer ner och hälsar på, för det hade varit otroligt mysigt! (hint, hint)
#1 - - Jess:

Bästa fiket i stan, helt klart. Åt en helt gudomligt god glöggbiskvi i december när jag var där sist :)

Svar: Ja, för mig står det på delad första plats med Falkmanska, men det är ju en smaksak, haha! Åh, alltså, deras fika<3
Beatrice Hallberg

#2 - - JUNITJEJ:

SÅ gott med fika!

Svar: JA! Bästa grejen.
Beatrice Hallberg

#3 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

mysigt

Svar: Supermysigt! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - ISA:

NÄ! ett riktigt, klassiskt, svenskt konditori! finns de fortfarande? (tydligen) <3

Svar: Ja! De har en del nytänk också, för de var i USA förra året, men de har kvar riktiga klassiker också! Rekommenderas om du är i krokarna!
Beatrice Hallberg

Till top