Nytt utseende

Blogg / Permalink / 2
 
 
Vet inte om ni märkt det, men jag ändrade om lite här igår! Bland annat bytte jag ut några av bilderna i min header, och la till knappar i sidan till några av mina egna favorit-kategorier! Som på bilderna ovan såg det ut innan jag ändrade, och ni kan ju scrolla och se själva hur det ser ut nu.
 
Vad tycker ni? Gillar ni det? Finns det något jag kan förbättra? Jag jobbar lite på det här med att lära mig mer om hur man kodar (det går extremt långsamt, men det kanske går snart), och jag är villig att ta emot åsikter på bloggdesignen som kan förbättras. Så let me know!
#1 - - Frida:

Åh vad bra det blev! Jag har inga synpunkter alls, förutom medhåll om att det verkligen är en pina det där med att lära sig koda - men nån gång kanske man lär sig ;)

Svar: Åh, men tack fina du! Ja, det är verkligen skitsvårt. Fick faktiskt just den här koden jag jobbat med nu (alltså länk+bild-grejen) tack vare att jag är med i Monthly Makers! Och så byter man bara bild och länk så funkar det, hehe. Men man kanske lär sig snart? :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Sandra Lundin:

Superbra med knappar till favvokategorierna ju! Har inte fixat någon knapp för MM än, måste ta tag i det.

Svar: Åh, tack! Tog helt ärligt idén lite från din blogg, hehe. Jag har bara en där för att jag fick hjälp av Jessica, det är ren tur för mig att andra i gruppen kan det här med html-koder på blogg.se!
Beatrice Hallberg

Till top