Äntligen tillbaka!

Jag & Vi / Permalink / 5
 
Jaha, och så var jag äntligen tillbaka på den här sidan. Och med en färsk bild på mig själv också!? ja, så kan det bli.
 
Nu är alltså skolan avslutad, vi får se vad som blir godkänt och inte, och så har jag officiellt sommarlov! Dock har jag en arbetsintervju imorgon inför sommaren, så vi får se vad det blir av den. Jag berättar inget mer än så nu, för jag vill inte ge mig själv för stora förhoppningar än.
 
Nu kanske ni tittar på bilden, ni som är inne här ofta, och tänker att "har de en ny tapet i lägenheten!?", men nej, det har vi inte. Däremot är jag hemma i Falkenberg över helgen! Det är nämligen här omkring som intervjun är, så jag har åkt hit igen och åker troligast ner till Malmö igen på måndag.
 
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva nu, jag hade tänkt göra ett större update-inlägg imorgon faktiskt. Så stay tuned, så hörs vi snart varje dag igen!
#1 - - Sandra:

Så fin bild på dig! Grattis till sommarlovet och lycka till på intervjun :)

Svar: Tack Sandra! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Mikaela:

Tjoho välkommen tillbaka! Jag får lov imorgon, längtar orimligt mycket! (eller ja, ska jobba men ändå!) Hoppas intervjun går toppen!

Svar: Tack så jättemycket! Är svinpepp på att ta igen alla inlägg jag längtat efter att skriva den senaste veckan... Varför får man alltid så mycket inspiration när man inte bloggar!?
Beatrice Hallberg

#3 - - ISA:

Grattis till sommarlovet, haha! hoppas det blir helt helt fantastiskt!!

Svar: Tack! Hoppas att det blir något sommarlov, och inte bara jobb då ;)
Beatrice Hallberg

#4 - - Mikaela:

Haha jag känner likadant, har massa grejer i utkast!

Svar: Haha, men eller hur! Jag har mest uppskrivet på papper, men det är för att jag bara kikat in här för att kolla statistik och läsa ett fåtal bloggar här och var typ, hehe :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Sandra Leone:

Åh vad skönt med ledighet! Hoppas att du hinner njuta massor

Svar: Ja, det hoppas jag också, haha! :)
Beatrice Hallberg

Till top