Glad Midsommar!

Jag & Vi / Permalink / 3
 
Tänkte bara kika in här och önska alla en glad midsommar! Hoppas den inte regnar bort för er, för här i Falkenberg regnar det mest i omgångar. Som till exempel just nu, haha.
 
Idag har vi mest tagit det lugnt, tagit hand om den småsjuka hunden och ätit jordgubbstårta. Ni får väl se de få bilderna jag tagit idag redan imorgon, eller kanske om ett par dagar.
 
Tills vidare hoppas jag ni har en superfin kväll med mycket god mat och trevligt umgänge! (Eller en vilsam och mysig kväll bara, om det är det ni helst vill ha!)
#1 - - Mikaela:

Glad midsommar! Jag har köpt precis den där klänningen från H&M jag med! Eller den kanske fanns som topp också i det tyget? FIN är den i alla fall :D

Svar: Haha, det är säkert samma, för min är minsann en klänning! Funderar på att köpa samma modell i några färger till också! :D
Beatrice Hallberg

#2 - - Beata:

finis

Svar: <3!
Beatrice Hallberg

#3 - - Mikaela:

Jag funderar på samma för den satt väldigt snyggt, och det är tyvärr inte ofta jag hittar kläder som klär min kropp numera! Och rostyget var bara sååå fint!

Svar: Ja, men kör kör kör! Det är ju trots allt en billig klänning ;)
Beatrice Hallberg

Till top