In My Bag

Jag & Vi / Permalink / 1
 
1. Sykit | 2. Ficka för småsaker | 3. Mobiltelefonen (<3) | 4. Boken jag läser just nu (Darling River av Sara Stridsberg) | 5. Pennfack fyllt med pennor och annat behövligt
 
6. Pass (eftersom jag inte äger något ID-kort) | 7. Handkräm för mina torra händer (Pink Grapefruit från Body Shop) | 8. Linjerad Moleskine + Penna för anteckningar, listor, etc.
 
9. Baby Lips-lypsyl för mina ibland torra | 10. Nyckelknippa med HP-nyckelringen | 11. Plånboken (ful med funktionell!) | 12. Putsduk för glasögonen, kameran, mobilen, osv. | 13. UrbanEars, eller annat par hörlurar.
 
 
1. Den egensydda lilla fickan som bland annat innehåller genomskinligt nagellack till trasiga strumpbyxor, pincett, hårsnoddar, hårnålar (Heter det ens så?) och säkerhetsnålar.
 
2. Pennfacket med alla pennor (Stabilo, blyerts, bläck i olika former), skalpellen (nu när jag är hemma), sudd, pennvässare, mattkniv, samt extra hårsnoddar för tentor och så.
 
3. Sykitet! Fyndade på en loppis för några somrar sen och har bytt ut saxen och lagt till måttbandet, annars var det andra med (+ några nålar och så)
 
 
Tänkte att det kunde vara lite kul att kika på vad jag släpar omkring på i princip dagligen! Det varierar lite beroende på vilken väska jag har, men det här är vad jag oftast har med + kameran såklart!
Mestadels släpar jag på tygkasse såhär års, eftersom det lätt blir så mycket i en ryggsäck. Annars har jag två Kånken-varianter, en större blå och en mindre gul, som gärna får följa med ut! Men den där samlingen tygkassar kanske jag visar upp en annan dag! Senare i sommar, när jag bor i samma lägenhet som de finns i, hehe...
 
Vad har ni alltid med er i era väskor? Älskar In My Bag-inlägg, så länka gärna om ni gjort några såna!
 
PS. Nu är jag faktiskt tillbaka på riktigt. Det är lite svårt att komma in i något man inte gjort på ett bra tag bara. Men jag har ju så mycket jag vill visa, så snart så kommer det upp en massa kul igen! DS.
#1 - - ISA:

haha men gud vad mycket saker du kånkar på!! haha, förstår inte hur folk orkar det, jag blir ju sned i ryggen av att bära för tungt *skör gamling*.

Svar: Heh, det här är ju bara småsaker ;) Det är värre när jag har dator och skolböcker också ;))
Beatrice Hallberg

Till top