En liten recap av den senaste tiden

Malmö / Permalink / 3
 
 
 
 
Vi spelade TP en måndagsmorgon, och vann varsin omgång. Jag önskade mig ett nytt i födelsedagspresent och fick det! Vårt gamla var från 2001 och jag hade lärt mig många frågor redan, samt det faktum att vad vi lärt oss de senaste 14 åren är ju liksom en del, hehe.
 
 
Sen träffade jag en annan person, för första gången! Det är nämligen en rolig grej på gång, som har med Monthly Makers att göra. Så jag och Agnes möttes upp på Möllevångstorget och sen tog vi varsin smoothie på Café Simpan. Berättar mer när det är klart!
 
Och sådär, jag är igång igen. Det blev lite mycket ett tag, och även om jag ville, så hade jag varken ork eller lust eller material att lägga upp här. Men nu är både tenta, högskoleprov och ångest över, och jag kan koncetrera mig lite mer på annat igen!
Idag vaktar vi barn, tåget går om en halvtimme, och i morgon åker vi hem till Falkenberg. Sen är det ju påsk och sånt ni vet, och då blir det ju alltid fler bilder tagna! Så nu minsann blir det bloggat igen, och jag är glad och peppad och kommer nog snart igång igen!
 
Är det något särskilt ni vill se här? Kommentera gärna vad det än är, så ska jag se vad jag kan göra! Allt för att komma igång igen.
#1 - - Sandra Lundin:

Så himla spännande att få se den grejen med dig och agnes sen :D Okej, tips för att komma igång. Du kanske kan visa dina favoritprylar i er lägenhet? Vet att du visat lite med trasmatta och korg och sådär men det kanske finns något mer? Vore roligt att se någon mer bild på dig ifall du känner dig bekväm framför kameran - annars öva! Hur ser våren ut i malmö?

Svar: Ja, det blir av först idag, så jag är superspänd nu, haha! :DSka överväga alla tips noga, och så återkommer jag! Fast med inlägg, såklart ;) Känner mest att det där med mig framför kameran är så himla obehagligt, haha. Men måste, för hade tänkt byta profilbild här på lille bloggen!
Beatrice Hallberg

#2 - - ISA:

Så skönt att saker börjar lugna sig! ser mysigt ut med TP i sängen :)

Svar: Ja, verkligen! Man orkar inte med det tempot hur länge som helst. Och TP är alltid bra, sängen eller någon annan stans! :)
Beatrice Hallberg

#3 - - Alicia:

Vad fett att det blev av med Agnes! Nu är jag så himla nyfiken på resultatet :):):)

Svar: Ja, verkligen!! Hoppas det blev bra också, hehe. Är så himla nervös!!! Men det kändes okej, det kommer fler bilder nu senare idag eller i morgon!! :)
Beatrice Hallberg

Till top