Monthly Makers Mars: Lera pt. 2

Monthly Makers / Permalink / 7
 
Och så blev det i alla fall något av den där leran. En mobil-liknande sak som just nu fick hänga på en spik på väggen, men som kanske mest är där som prydnad ett tag innan jag lägger undan den. Som sagt så är ju huvudsaken att man i sinom tid blir mer kreativ, och såhär efter att leran faktiskt härdades bra i ugnen och så, så känner jag att jag har flera idéer i huvudet som vill ut!
 
Som jag skrev i tidigare inlägg, så kan ni nu dela era egna alster via en kommentar hos AnnaMaría. Det går att dela via blogg-, instagram- eller facebooklänk, samt under #monthlymakers. Ni kan också gå in och gilla vår Facebooksida!
 
Vi som håller i detta är SandraMikaelaAliciaJessica AndersdotterJessica KarlssonAgnesElsa MariaEmelieAnnicaAnna MaríaBeata och så jag då!
#1 - - Liisa Lindstrom:

Vad fint! :)

Svar: Tack!! :)
Beatrice Hallberg

#2 - - Silje:

Synes disse stjernene ble enkle, men fine pyntegjenstander :) Hvitt kan være så innmari fint når en bare vil pynte littegrann opp i hjemmet!

Svar: Tack så jättemycket! :) Och jag håller verkligen med, älskar vitt mot vitt, det blir ofta väldigt snyggt!
Beatrice Hallberg

#3 - - Alicia:

Det är ju lysande! Precis vad jag hoppades på :) Snyggt snyggt snyggt!

Svar: Heh, tackar! Den hänger faktiskt ganska fint där på väggen nu! :)
Beatrice Hallberg

#4 - - Mikaela:

Det blev ju jättefint! Om du inte vill ha den framme jämt så skulle det ju vara fint som juldekoration! :)

Svar: Juldekoration! Bästa idén! Borde genast ta ner den och lägga den i jul-lådan... Så att den får komma upp och glittra lite till jul i stället! :)
Beatrice Hallberg

#5 - - Anna:

Tyckte de var jättefina! Kanske går att hänga upp som en vimpel eller något annars? :)


Svar: Tack! :) Ja, det går ju säkert, eller så är det det jag får göra med de stjärnor jag inte använt än!
Beatrice Hallberg

#6 - - Sandra Lundin:

Alltså det här slutreslutatet blev ju guld! Så fina och jämna dina stjärnor blev :) Jag har fullt med hack och märken i mina bitar, skulle aldrig kunna göra de såhär bra.

Svar: Ah, men tack! :) Säger dock sanningen: jacken finns på undersidan, hehe. Petade upp med hjälp av skalpell, och sen är de såpass tjocka och var ganska kalla, så de var liksom inte så formbara längre! :)
Och jodå, du är ju uppenbart en av våra ler-mästare Sandra!
Beatrice Hallberg

#7 - - Maria Ekblad:

Åh vad fint :)

Svar: Åh, tack!! :)
Beatrice Hallberg

Till top